2014-05-13

Datorn var törstig...?






I slutet av förra veckan spillde jag vatten över min kära dator. Över tangentbord och allt, rakt ner till alla viktiga delar. Klockan var 05.45 och jag hade med kuddens hjälp vält glaset bredvid sängen.

Telefonen fick sig en del också, men den har börjat fungera igen.

Hårddisken i datorn är räddad (tack gud för det) men allt annat är paj.

Så när det i mitt horoskop för maj månad stod att jag ville vidare i en relation - kanske dags att börja tänka på barn stod det, tror jag att det blev feltolkat. Snarare kanske dags att gå vidare från min älskade dator till en nyare lite mer uppdaterad modell. Menade de nog egentligen. 



Jag vet att jag hade haft min dator länge, kanske längre än man borde. Men den funkade och det räckte för mig. Visst, den kanske var lite segare än andra, krävde lite mer tid och tålamod än de flesta. Men tillslut fick man göra det man ville. Och jag var nöjd.


Så om någon råkar ha lite pengar över denna månaden så vet ni vart ni kan skänka det.
Tack på förhand.




Idag har jag i alla fall varit på två bra möten, med Metor-Anna och Johanna på Input.
Det är positivt i alla fall :)




KRAM







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar