2014-05-24

2014







I torsdags när jag var iväg på eventet med Jane JKPG och lyssnade på Elsa Billgren hölls allt i TMG Tabergs lokaler. Urcoola, där har bland annat Aspen Bad fotat sina bilder som stylades av Lotta Agaton. På varje stol som stod uppställda i lokalen för oss som skulle lyssna låg bland annat den här anteckningsboken från TMG Taberg. Det är en bok med helt vita sidor, vilket är absolut bäst enligt mig. Inte behöva begränsa sig till linjer och annat.





Eftersom det stod 2014 på boken kände jag att den här måste jag börja använda direkt. Det blir ju konstigt att spara en sådan här bok till senare, och så skulle de gå så långt att det hinner bli 2015. Nej, det är inte okej. Så i fredags, i värmen la jag mig på balkongen och började skriva ner drömmar, mål och andra tankar för det här året. Och det ska bara fyllas på och fyllas på under resten av året.



Eftersom det har varit en halvregnig dag idag bestämde vi oss för att avsluta eftermiddagen i biomörkret. Så det är dags att börja promenera bort till biografen nu.



KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar