2014-04-28

Spring Inspirations 2014 + Fashion Days Jkpg + Min stickade minikollektion






I fredags var det dags för Spring Inspiration 2014. En modevisning på Spira i Jönköping.
En modevisning som jag vann en plats på genom tävligen Spring Factor med mina stickade plagg.
En show med både artister, musik, dans och modevisning.




Bilderna jag tävlade med såg ut såhär, med bästa Hannah som ställde upp som modell!
Min minikollektion består alltså bara av helt stickade plagg, handstickade, designade och konstruerade av mig.

Dessa bilder gick även att se på Fashion Days JKPG i lördags där jag ställde ut i ett mini showroom i Passagen i stan tillsammans med andra lokala designers och pop-up butiker.




Min gråa klänning blev även utvald att visas på en av de modevisningarna som gick under dagen i Passagen. Kul!


Jag är så stolt och glad över att jag fick möjlighet att vara med under dessa två dagar. Att få visa upp något jag älskar att göra, sticka, plagg som gjort alldeles själv för hand. Alla glada hejarop om att jag måste fortsätta att sticka, att aldrig lägga av, att köra på med min stora passion. Det värmer :)





KRAM











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar