2014-04-02

Pinterest-följare

Jag har haft pinterest i ca ett och ett halv år. En app som jag var totalt beroende av i början och som sakta har trappats ner, men jag går fortfarande in varje dag men letar inte bilder lika intensivt.

Under tiden har människor över hela världen börjat följa mina olika boards. Totalt hade jag skrapat ihop hela 450 följare (cirka). Under de senaste två veckorna ungefär har meddelanden om att nya följare kommit till. Jag har nästan dubblat mina följare på bara två veckor. Utan att göra någonting. Jag har gissat mig till att någon av mina bilder har hamnat på någon förstasida där man får välja bilder när man startar ett konto.

Hur som helst så är i princip alla dessa nya följare enbart följare av min board "My Knitting" - alltså där jag visar upp mina egna stickade saker. Detta är jag otroligt glad över, eftersom det är en utav de få boarder jag har där jag vill visa upp något, de andra är för mig och för att jag ska inspireras och få idéer.

Att det tillkommit så många nya följare just där gör att jag börja fundera på om det är något typ av tecken? Är det meningen att jag ska sticka mer? Sticka på något annat sätt? Börja sälja? Göra fler mönster? Göra mer konstnärliga projekt?
Jag har visserligen stickat otroligt mycket de senaste veckorna. I vanliga fall stickar jag vanliga kläder till mig själv, men den senaste månaden har jag jobbat med ett mer konstnärligt projekt (som ni kunde se en suddig bild på igår) samt att jag har stickat ett plagg åt ett garnföretag och deras showroom.
...men inte lagt ut en enda bild på pinterest om det, nya följare kommer ändå!


Ja, allt ska överanalyseras....?!


Vill du följa mig finns jag här:
pinterest.com/carolinedahl



KRAM








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar