2014-04-16

De senaste dagarna..




Hemma hos mig



Nu har det varit ett par dagar med full fart - kul!
Avslutade uppdraget med VSM group i fredags, då vi byggde den sista miljön som skulle bestå av två rum istället för ett. Var med under filmningen, vilket var superkul att se hur det går till. Sedan packades allt ihop efteråt, så en massa bärande, packande och organiserande i släp ordnades upp.

Helgen bestod av två kalas, bland annat för min kära sambo!

I måndags bar det av mot västkusten för att styla och fota ett hus. 
Riktigt roligt, för huset var så himla fint!

Igår, tisdag, ordnade jag upp en hel massa och bockade av både telefonmöte, lunchmöte och möte med en tjej som ska hjälpa mig med ekonomin i företag. Oj vilken lättnad jag kände efter det mötet. Ekonomi är inte riktigt min starka sida när det gäller bokföring och att kunna allt om lagar och regler. Så det känns otroligt skönt att veta att jag kommer ha någon som kommer ha koll på vad jag gör!

Efter det så sprang jag iväg på fitting för Spring Inspiration, mina kläder skulle provas på modellerna och det kändes riktigt bra!

Och idag blev det planeringsmöte med fotografen kring lite större miljöbilder som ska byggas och fotas i slutet av april för en katalog. Superkul :)




Så kör vi skärtorsdag imorgon också, innan det blir lite påskledigt och uppladdning!






KRAM










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar