2014-03-14

Fredag






Hej freeeedag!

För exakt en vecka sedan fyllde jag år, då fick jag bland annat den här boken. Den har inte landat och fått "sin plats" än, utan flyttas runt lite fortfarande. Inte för att så många saker här hemma har egna platser, gillar att göra om och förnya mest hela tiden. 


Idag började jag dagen med hotellfrukost på Grand Hotel här i staden. Är med i ett nätverk genom Nyföretagarcentrum där vi träffas ibland och har föreläsningar eller andra typer av teman kring företagande. Bra stöd så här i början att få information och kunna bolla tankar!


I eftermiddag ska jag ut till en villa och göra en första titt inför en homestyling jag ska göra för VRÅ Homestyling. Det ska bli riktigt roligt :)
Bra avslutning på en väldigt bra vecka!




KRAM









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar