2014-01-30

Sovrummet







Lite bilder från vårt sovrum klätt i randigt. När jag är i vårt sovrum känner jag verkligen en känsla av lugn. Det är liksom behagligt och harmoniskt att vara i det rummet. Vilket har gett oss väldigt mycket då vi tidigare bodde i en etta som helt saknade sovrum. Så även om jag är världens mest morgontrötta person just nu så tror jag att kvalitén på sömnen är hundra gånger bättre i vårt sovrum än i vår etta.

Tänk vad mycket det kan göra med fyra väggar och en dörr som går att stänga. Väggarna är vita och jag bäddar oftast med blå och vit randiga lakan eller beiga. Det håller nere intrycken och färgvalen är väldigt lätta att hitta ro i. Jag har fortfarande inte fixat sänglampor, men det kommer när vi har hittat rätt!

Det finns många fina bilder på sängar bäddade med linnelakan nu. Det ser för himla fint ut och gör att man blir lite sugen. Om jag skulle inhandla det skulle jag köra på någon blå/grå nyans. Inte för mörk.
Upp på önskelistan :)




KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar