2013-11-11

Beckmans - inredningsstylistkurs







I helgen var det alltså kurs på Beckmans i Stockholm.
Inredningsstylistkurs med Lotta Agaton.
Det var första helgen av två. Nästa är redan nu till helgen igen.

Denna helgen hade vi teori kring styling, olika stylister, komposition i en styling mm.
Sedan hade vi en praktisk del där vi fick i läxa från lördagen till söndagen att skissa på
ett stilleben som vi ville bygga upp.
(i vanliga fall går jag bara på känsla och plockar bland sakerna som jag har hemma,
så att nu planera mitt stilleben var helt nytt för mig).
På söndagen byggde vi sedan detta. Här ovan ser ni mitt.
Mitt stilleben ser nästan exakt ut som min skiss, förutom att jag ställde saxen upp
istället för att ha den liggande bakom.
Så jag är riktigt nöjd :)


Kul att få träffa så många andra som har samma intresse också!






KRAM









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar