2013-10-28

Stylat skyltfönster!







Heej!


Att det varit tyst här ett par dagar betyder att jag har haft fullt upp på annat håll. 
Bland annat så har jag skyltat om i Gretas Butik i Vaggeryd.
Här ovan är två fönster jag gjorde.

Från skyltfönster med ganska mycket saker i, mycket intryck.
Inget färgtema, utan bara allt på en gång och visa så mycket som möjligt,
ville jag ge kunden ett lugnare intryck. Som framförallt gör att det ser renare ut.
Såhär blev resultatet!

Jag letade bland mina bilder efter någon förebild. 
Så ni kunde få se skillnaden, tyvärr är det bara massvis med blänk
i de bilderna och man ser mer husen på andra sidan vägen än vad som är i fönstret.
Så det blir bara på mitt jobb idag :)


Det här är verkligen suuuperkul tycker jag.
Jag kommer förhoppningsvis göra fler skyltningar i Gretas Butik framöver!
Vill du ha hjälp med styling - oavsett om du har en butik eller vill fixa till hemma.
Hör gärna av dig till mig så hjälper jag gärna till :)






KRAM











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar