2013-10-29

Stickworkshoppen i lördags








TACK alla som kom :)



I lördags hade jag och Martina stickworkshop i Gretas Butik.
Jag hade tagit med mig massor med stickade plagg för att visa.
Jag berättade om när jag började sticka, 
att jag inte alls tyckte det var roligt när jag var mindre
men att det nu är en av mina stora passioner i livet. 

Vi hade pratat innan om att vi ville inspirera, 
få de som lyssnade att förstå att om man kan sticka en halsduk
så kan man sticka en tröja.
Så jag gick igenom hur jag tänker när jag stickar på frihand och utan mönster.
Att det är enklare än vad man tror.

Samtidigt visade jag plagg, pekade på vad jag menade när jag pratade,
så man skulle få en större förståelse för att det faktiskt är möjligt!

Riktigt kul, bra frågor från de som var med och det kändes som en härlig gemenskap:)



Om du missade det kommer vi förmodligen att köra något liknande om ett tag igen. Så håll koll :)

Eller om ni är ett gäng som skulle vara intresserade av att bli
inspirerade inom stickning och kreativt skapande så hör av dig till mig
så kan vi ordna ett eget tillfälle för er, i butiken i eller hemma hos er :)






KRAM








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar