2013-09-11

Today








Bildbomb från vår källare.
När vi flyttade hit för två år sedan var jag livrädd för vår källare, det finns väldigt många gångar och vrår överallt. Till och med ett gammalt skyddsrum.
Så skräcken var att någon skulle hoppa fram där bakom någon vägg.
Nu har jag blivit mer hemma i dessa gångar och kan till
och med tycka att det är en rätt häftig plats.
Ytan på väggarna är skavd, det går rör i taken,
sladdarna ligger utanpå väggen och det är sånna där gamla lampknappar. 


Ljuset är dock inte det bästa för fotografering..
Hade helst velat bygga upp och styla en hel miljö där nere och fota!
Men när det bara är några få källarfönster som dessutom är täckta med något typ av nät framför blir det liksom för svårt. I alla fall för mig, som inte har den mest avancerade fotouppsättningen. 

-

Idag har jag fått ett uppdrag (eller tagit mig ett uppdrag?!) att bygga upp en ny hemsida.
Så i förmiddags satt vi och spånade idéer för hur den ska se ut och vilket syfte den ska ha.
Suuuuuperkul:)
Lägger upp en länk när den är klar!



KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar