2013-09-01

Inspiration

Bild från pinterest


Igår var vi hemma hos våra vänner. De bor så otroligt idylliskt ute på landet i ett rött litet hus som är inrett i en så behagligt ljus och lantlig stil. 
Man kan väl säga att vi blev ännu mer sugna på att flytta ifrån vår trånga lilla etta mitt i stan nu!

Idag när jag kollade igenom min pinterest så hittade jag dessa bilder. 
I det här hemmet har man låtit samma färgtoner följa genom alla rum, vilket gör att hemmet känns som en enhet istället för flera olika rum var för sig. 
Jag gillar den färgskalan! Så jag delar med mig av det idag som lite inspiration :)


Ps. jag har sedan igår gått igenom hemnet med förstoringsglas - det finns inget som faller mig i smaken. Jag ber till husgudarna att det kommer in något s n a r t !


KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar