2013-08-17

Paket



Om paketinslagning var ett yrke hade jag velat jobba med det. 
Det är ju något heeelt otroligt roligt!

Jag tänker mig då att man har som en liten bod inne i stan, med alla möjliga fina presentpapper, snören, band, kort, tejp och andra krusiduller som kan tänkas behövas. Så får man lämna in det man vill ha inslaget, önska en stil eller kanske ett speciellt presentpapper man vill ha så fixar jag det!
Mycket roligare än dom där tråkiga kartongerna man får i vissa affärer när man önskar det inslaget. Eller när affären sätter på sin logga på paketet. Det här blir mycket mer personligt och inslaget med omsorg:)


Till konfirmationen imorgon har jag slagit in dessa två paket. 
Stilrent enkelt med vit bas och sedan har jag använt mig av svarta satinband som jag köpt i sybehörsbutiken. Det får paketen att kännas lite lyxigare!

Jag håller tummarna för att hon blir nöjd :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar