2013-04-21

k n i t t i n g

Var i garnaffären igår, har en idé på en present till en tjej som fyller år i maj. Köpte även lite garn på rea och kände mig glad över att jag kom på lite idéer för hur jag kan använda det. Inte bara ett köp för att det var billigt och sen får man se vad som händer med det. Är lite sugen på att sätta igång, men först presenten. 

Ser tavlor och bilder med meningar och budskap på överallt. Så satte mig och gjorde en egen, med text jag läst på internet men här med min stil på teckensnitt och mitt sätt att bygga upp orden på. Tyckte det blev snyggt och funderar på att printa ut några för att sätta upp framför mitt skrivbord. Ord som har med stickning att göra skulle passa bra, eftersom jag förvarar en del garn och mina stickor på skrivbordet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar