2013-04-01

a r b e t e / j o b b





Drömjobbet ser ut såhär. Det är en blandning mellan inredningsjobb, stickning av kläder och interiör, fotojobb, mässor, workshops och inspiration. Jag har en lokal som bas, den utgår jag ifrån eller så kommer kunderna hit för workshops och inspirationsstunder. Grunden i lokalen är svart och vit med inslag av lite starkare rosa, grönt och gult - för att få mer energi helt enkelt. I förra inlägget la jag upp bilder på mitt blivande hem och där valde jag lugnare accentfärger eftersom jag vill ha mer harmoni när jag är ledig. 
Det finns fullt med inspirationsbilder, papper, pennor, tejp, saxar, stämplar, garn, stickor och tyger här. Lätt att komma åt för att få mer gjort.  Och inget som behöver plockas bort så fort man ska äta eller går hem för dagen. 

Med andra ord D R Ö M M E N !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar